CBTravelConsultancy

blogs en publicaties

ANVR Congres 2012 - Focus op de klant, Focus op verandering

Van 8 t/m 11 november 2012 heb ik het ANVR congres in Istanbul, Turkije bijgewoond. Een uitstekend georganiseerd congres in een goede ambiance. Het thema van het congres was “Focus op de Klant, Focus op verandering” waar de keynote speakers, ieder vanuit hun gezichtspunt, op ingingen. Het leverde weer de nodige inspiratie op. Een samenvatting van een aantal aansprekende presentaties aangevuld/vertaald door mij met concrete toepassingen voor de reisbranche. 
 

Deel 1- Focus op de Klant, maar wie IS die klant? Spreker Cees Min, ResetManagement. Gepubliceerd 25-1-2013 TravMagazine.
Deel 2 - Focus op de Klant, maar hoe? Spreker Paul Geraerds, Center Parcs .Gepubliceerd 1-2-2013 TravMagazine
Deel 3 - Focus op de Klant - Focus op Conversaties. Spreker Steven van Belleghem, auteur van The Conversation Company. Gepubliceerd 22-2-2013 TravMagazine