CBTravelConsultancy

wat doet CB TravelConsultancy

projecten

Wat doet CB TravelConsultancy ?

Met mijn jarenlange sales-, marketing en management ervaring in de reis-en luchtvaartindustrie , gecombineerd met expertise op het gebied van automatisering, e-commerce, reiscontent en verandermanagement, kan ik u optimaal van dienst zijn op het gebied van:


- Sales & E-commerce
- Marketing, PR
- Interim functies (leidinggevend en/of operationeel)
- Projecten
- Productmanagement touroperating en ICT
- Inkoop & contract onderhandelingen ( Business & Leisure)
- Travel content
- Travelretail, airlines, touroperating
- Key account management
- Advies bij automatiseringsvraagstukken
- Advisering bij multi-channel aanpak
- Gast colleges, workshops, trainingen
- Implementatie van klantgerichtheid, procesverbetering en gedragsverandering volgens de beproefde methodiek van ResetManagement.

Partner @ResetManagement, hét bureau voor implementatie van klantgerichtheid, procesverbetering en gedragsverandering
Managing Partner @ Glomex.biz, Platform voor Corporate Mobility & Travel  

Geïnteresseerd om hier eens over te praten? Neem dan contact op.

Contact

Projecten

C-buddy.nl
Van 1 maart 2012 tot 10 januari 2014 heb ik gewerkt aan een project in opdracht van Calimero/ Quisqueya Holding
Het betreft C-buddy.nl een initatief rondom het claimen van EU compensatie tbv reizigers, wat verder vorm moest worden gegeven en op de Nederlandse reisbranche kaart moest worden gezet.

Reiswerk
Als partner van ResetManagement heb ik, samen met Reiswerk, een serie Masterclasses Focus op de Klant, Focus op Verandering samengesteld die met succes zijn uitgerold in de reisbranche in het voorjaar van 2013 en periodiek herhaald worden. Een aantal relevante instrumenten van ResetManagement zijn hiervoor vertaald naar de reisbranche praktijk.

The Humanizing Turn en ResetManagement
The Humanizing Turn is een nieuw management model rondom modern leidinggeven, ontstaan uit een grootschalig leiderschapsonderzoek (GNLo) o.l.v. Cees Min PhD. CB TravelConsultancy heeft in augustus 2012, n.a.v. de wensen van Cees Min om dit tot een beweging en platform te brengen, een promotie- en socialmediaplan opgezet, waarlangs wordt gewerkt om dit doel te bereiken. Dit heeft ertoe bijgedragen dat er een whitepaper is uitgegeven en het Humanizing Turn platform, in het voorjaar van 2013, van start is gegaan. Als partner van ResetManagement, verzorgt CB TravelConsultancy tevens de online marketing activiteiten van ResetManagement en the Humanizing Turn, daarbij tevens als Programma Manager verantwoordelijk voor de coordinatie van het H-turn platform. Meer informatie over ResetManagement en de Humanizing Turn

Holland International Valkenswaard
Samen met de medewerkers van HI Reisburo Valkenswaard is, met behulp van IMPULSE (ResetManagement) een proces ontwikkeld om het "warm bad" gevoel en klantbeleving in het reisbureau door te voeren. De besproken acties worden gedurende 2013 uitgevoerd.

Media Markt
Media Markt opende eind 2013 twee nieuwe vestigingen, in Emmen en Amsterdam, die als flagstores met nieuwe concepten zijn ingericht. Met beleefconcepten gericht op thuisinstallatie & connectivity en het aanbieden van specifieke diensten die de consument op dit gebied kunnen ondersteunen. Media Markt wil in het ontwikkelen hiervan de klant nadrukkelijk betrekken, zodat presentatie, producten en dienstenaanbod rondom dit nieuwe beleefconcept aansluiten bij de behoeftes van de (lokale) klant. CB TravelConsultancy is gevraagd om een klantforum voor beide flagstores te formeren, zodat er vanuit dit forum inzichten worden verkregen in de behoeftes van de klant.

Glomex.biz
Samen met 2 partners het Glomex Platform voor Corporate Mobility & Travel Executives in september 2014 opgericht. We organiseren diverse bijeenkomsten gedurende het jaar met goede sprekers op relevante onderwerpen en volop gelegenheid om te netwerken en kennis te delen.Zie www.glomex.biz

Voor meer projecten, publicaties en initiatieven zie linkedin profiel.